Etiquetas

4.04.2014

Colorful pants, fuchsia clutch and lavender nails



Este es un outfit totalmente fuera de mi zona de confort. Nunca imagine que el resultado iba a gustarme tanto. La mezcla de colores en estos pantalones de Dress Code es increíble, creo que tiene toda la paleta de color. Esto me permitió arriesgar un poco y poner aun mas color como el clutch fucsia y las uñas lavanda. 
Today´s outfit is totally out of my comfort zone. I never imagined how much I would like the result. The mix of colors in these Dress Code pants is incredible, I think it has all the color palette. This allowed me to risk myself a little bit and add even more color with my  fucia clutch and lavender nails. 

Realmente son estos los colores que necesitaba para empezar Abril, colores que irradian fuerza, dan energía... Cada vez me animo mas a salir de mi zona de confort, los resultados siempre son mejores de lo que esperaba. 
These are the colors I needed to start April, these colors radiate strength, give me energy... Every time I get more courage to get out of my comfort zone, the results are always better than I expected.






Pasen un lindo viernes y gracias por sus visitas...
Have a nice Friday and thank you so much for your visits... 

::Blouse.Lolita:Bottom.Dress Code:Heels.ADOC:Clutch.Forever 21:Sunnies.Ray Ban::


No hay comentarios:

Publicar un comentario